Tandlös!

        DATUM: 2011-04-12 TID: 17:31:52

Nu e jag tandlös!
Eller iaf nästan visdomstandlös.
Drog min tredje visdomstand idag. Det tog 10 minuter från jag kom in i rummet till jag satt i bilen igen.
Plopp sa det bara =)
Lite skillnad från dom i underkäken som jag fick gå till en tandkirurg med. Den ena tog över 2 timmar!!!
Så idag betalade jag gladerligen strax över 900:- med tanke på hur smärtfritt det var.

Anledningen till att jag tagit bort visdomständerna är för att alla bara klagade hur smart jag var hela tiden, skitjobbigt faktiskt.
Men nu e jag lika dum som er andra pucko utan visdomständer! =)

Smet lite tidigare från jobbet så jag hann även med ett superduper kort pass med Kakan på klubben.

Nu e jag hungrig! Men jag får inte äta eller dricka på två timmar....
Det är jättejobbigt att ha en inte äta limit när man heter jag :( Äta är ju min största hobby!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback