Idioter!

        DATUM: 2011-04-06 TID: 11:45:00

Fan vad trött jag blir på när jag sitter och slösurfar på Blocket.

Annonser för Amstaff är drygt 200st. Ca 20st av dessa är renrasiga.
Folk ska ha upp till 10 000 spänn för blandraser och den ena valpen är tydligen unikare än den andra.

Kanske ska införa ”dagens Amstaffannons” i bloggen också =)

 

Blir så trött. Ska fan sluta kolla Amstaffannonser på Blocket…. Det va ju troligt!

 


Ett litet smakprov på vad man kan finna:
Dock så vet jag inte om denna är renrasig eller inte men misstänker NOT! Å även om den skulle vara det så är är det en efterbliven annons.


Kommentarer:

1.
Visste du inte att du hade 2 hundar hemma när du skaffade valpen för 1 vecka sen?

2.Din valp är inte unik! Det finns flera hundra på blocket!

3.Alla 9-veckors valpar är underbara, det bara är så!

4.Lyssnar redan när man säger till han? DET ÄR EN VALP!!! Återkom när han är 1,5 år

 

SUCK…


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ja, visst finns det idioter i vår herres hage. Kram

2011-04-06 @ 13:48:40
Postat av: Anonym

Jag tror att "Vanessa" är en stor musklig kille som fick sig en chock när valpsingen inte var rumsren...killar plockar ju inte bajs! Han ville ju ha en hund som kommer sätta respekt i folk och ha ett 5 kilos nithalsband runt halsen. Då kan ju inte hunden bajsa inne liksom...funkar inte med "deras" image.

2011-04-06 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback