Frukost

        DATUM: 2011-04-30 TID: 09:34:04

Sitter här i min ensamhet å äter frukost framför tv:n.
Varför? jag brukar ju alltid ha sällskap, åtminstänne av två fyrbeningar. Men idag fick jag tydligen äta själv.
Hundarna vill nämligen hellre vara i köket denna morgon.
Varför?......

Därför att Bambi ligger på köksbänken...




Spårträning hos Cicci idag och senare i em bär det iväg till goda vänner för lite grill och brasa.
Vädret ser lovande ut och jag känner på mig att detta blir en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Haha, visade sambon detta inlägg och han bara rynkade på näsan och tyckte det var skitäcklig att ha en hackad bambi i köket ;)

2011-05-01 @ 17:15:40
URL: http://lathunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback