Viktkoll

        DATUM: 2010-03-16 TID: 09:34:16

Har varit dålig på att blogga under helgen, har lixom varken haft tid eller motivation (fast egentligen så är det för att jag inte vill visa hur mycket onyttigt jag ätit ;))
Men nu är det en ny vecka och nya vardagar så det ska väll bli fason på det igen. Kör mina Naturdiet till frulle och lunch. Chokladshaken är en favvo supergod verkligen, typ lika god som pucko.... nästan.
Ska väga mig på fredag igen.... Ska göra som tant Sandra sagt å väga mig bara en gång i veckan ... och hoppas att man inte gått upp ett kilo varje gång :S
Har inte blivit så mycket motion som jag skulle behöva, och jag kommer nog antaglaigen inte börja motionera mer heller =) Jag är helt enkelt lat!!!!
Igår gick jag faktiskt till solariet, tog 5 minuter, kände mig jättesmal när jag kom tillbaka... och brun... eller kanske rosa.

Självklart så får mina hundar gå ut på promenader, men det blir ju inte att motionsgå hela promenaden så det räknar vi inte. Kan ju vara så att jag ändå får mer motion än många andra fast jag räknar det mer som ett nödvändigt ont. Utan hundar skulle jag nog växa fast i soffan och aldrig mer gå ut.

Ja ja. more to come... eller more to loose kanske jag ska säga =)

Mumsiga som tusan!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi får helt enkelt kämpa på! Men risken finns att vi får sola bakom huset i sommar igen =). Och bada i vassen...

2010-03-16 @ 12:06:34
Postat av: Malin

Å det jobbiga är ju att även om man går ner i vikt så e brösten fortfarande jätte långa!!!

2010-03-16 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback