Uppe me tuppen

        DATUM: 2010-03-27 TID: 07:07:58
Inte en bil å endast några vingliga efterfestare var det jag mötte på promenaden i morse.
Tänk att det finns folk som orkar fortfarande!? För dessa vingliga människor var garanterat i min ålder. Har jag blivit en kärring? Jag tror det..... Blev det nog för flera år sedan =)
Men för mig känns det helt underbart å va en gammal kärring. Tex så kan jag kliva upp pigg en lördagmorgon kl 05.37 och ta en lugn alldelens tysst prommis med djuren...

Parhästarna!


Kl 10 blir det prommis med Madde och senae i em tjejfödelsedagsmiddag hos Sandra Ö


Kommentarer
Postat av: Irri

Ja Malla, du har åldrats för fort ;)



Jag såg dig dock imorse (och inte som efterfestare) jag var på väg till jobbet och såg dig gå ut genom porten med djuren... å tänkte herregud vad hon är uppe tidigt! Hom måste ha nåt inplanerat, stackars Malla en lördag morgon. Men icke. Ha ha

2010-03-27 @ 09:23:15
Postat av: Malin

Ha ha ha ha nä det var inte så synd om mig... somnade ju igår kl 22.00 som den pensionär man är =)

Däremot sä är det synd om dig som måste jobba :(

2010-03-27 @ 11:43:29
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback