Lunch

        DATUM: 2010-03-16 TID: 12:22:07
Idag blev det en smarrig majssoppa! Den såg ut som kräks men var väldigt god, jag fick koppla bort ögonen helt enkelt =)
vet inte vad jag ska skriva men ville passa på såhär medans man får tillfälle.
..... hmmmm
....
........
Jag har en jättefinne under näsan!!! Blev tyvärr inte mindre igår när jag solade.
Jag kallar den för en mouch så känns det bättre...
Tyvärr så har jag inge batteri i Internettelefonen så kan inte bjuda på en röd delikat bild med en gul fläck på toppen. Sorry!!!

Ni kan få en bild där jag rider häst istället.
 

Lunchinlägg slut.

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så mycket :) dom är köpta på ginatricot.

2010-03-17 @ 13:28:01
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback