Lördagmorgon!

        DATUM: 2010-03-06 TID: 10:52:25
Sååååå nu har ni fått den sista rapporten om mitt muffinsbak (som ni längtat!)
Kom in från en urhärlig morgonprommis för en stund sen. Solen sken och hade det inte varit 70cm snö och 12 minusgrader så kunde man lätt ha trott att det var vår =)
Nu dricker jag the, hundarna slaggar under bordet och nattens gambler snarkar i sovrummet.
Ska nog gå in å sköta om mina fiskar i HappyAquarium lite ;)

Sol sol sol


Soptunna och gratis bajspåsar!!! Varsågod alla snåla jävlar!!!
Speciellt ni som typ tar alla bajspåsar på en gång!!!! För all del!!!


Snökaka


Snögris


Ikväll blir det utgång i Märsta. Ska bli skoj!
Lite pizza hos Tessan innan så man har en bra grund =)

Mvh Malin

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder :) Här är det nollgradigt så snart hoppas jag att isgatorna i Aalborg försvinner... Ha en bra utgång i kväll, hälsa GM/Peters/Kung Carl/Corner och allt vad haken nu heter. Och ge storebror en kram också.

2010-03-06 @ 11:15:45
URL: http://maddegrundstrom.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tyvärr hjälpte det inte för mig att grunda med pizza. Huvudet e bra tungt idag. Skulle ha gjort som dig, gått hem i tid=). Tack för en trevlig kväll iaf.

2010-03-07 @ 16:54:06
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback