Fredag kväll

        DATUM: 2010-03-19 TID: 18:47:49
Nu e det fredagkväll..... jag ska gå å sola... i solariet. Kanske blir jag mindre blek då....
Sen ska jag och Tessan åka till Cicci å spela lite GH å prata tjejsnack.

Mitch får inte följa med... fast han jättegärna vill.... För jag vet att han egentligen vill följa med istället för att ligga hemma själv, äta pizza, dricka öl, kolla på StevenSeagal filmer från 1990 och klia sig på pungen. För vilken kille gillar sånt???

Här sitter han å gråter framför datan för han vill verkligen inte att jag ska gå


Ackisen kommer oxå sakna mig såååååååå


Det är jobbigt att vara såååå omtyckt...


Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja ingen kille gillar att klia sig på pungen eller att dra i snoppen!!! PoK

2010-03-19 @ 22:35:27
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag grinade också när du gick härifrån igår...

2010-03-20 @ 13:24:54
Postat av: Malin

Ha ha ha du var ju dyng... Kommer du ens ihåg att vi va där? :-)

2010-03-20 @ 13:53:05
Postat av: Cicci

Fan va taskig du är! Man måste inte va dyng bara för att man inte kan bläddra =)

2010-03-21 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback