Fika night

        DATUM: 2010-03-31 TID: 22:42:25
Efter prommisen ikväll bar det av till Sigtuna för att fika lite med Tessan och dom två Sandrorna.
Det behövde jag för när jag kom hem väntade mina dagliga situps (som jag inte kunnat göra på flera dar pga träningsvärk). Klarade av alla i programmet förutom 5 stycke för det kändes verkligen som mina nedre magmuskler skulle brista vilken sekund som helst..... så nu kommer jag väll inte kunna röra mig imorrn heller. Kommer bara kunna ligga hemma och äta chokladpraliner =)



Tessan tyckte det va kul å fika


Sandra e fin i sin nya frisyr


Å Sandra har gjort sig fin med en gnutta lipgloss



Kommentarer
Postat av: Thessan

Men fy Malin, du glömde och retuschera bilden=)!

2010-04-01 @ 18:38:01
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback