FettoKisse...

        DATUM: 2010-03-11 TID: 14:37:20
Eller fettohund kanske man ska kalla det.
Ackisen bara sväller och sväller, kan knapast ge henne mindre mat nu, hoppas det är för att det är löp på G.
Sådan matte sådan hund!!!! Japp det stämmer bra det! Tyvärr så har jag inget att skylla min feta kropp på, utom för mycket mat och för lite motion. Går visserligen med hundarna varje dag... men det hjälper sådär om man trycker i sig en apelsinchoklad innan läggdags :S
VARFÖR kan jag inte bara ta en bit å sen vara glad och nöjd?
Nä jag trycker i mig det som finns och sen önskar jag att jag tyckte det var gott att kräkas(desvärre så är det det värsta jag vet, inte ens bulimi kan man få ha en släng av,suck).

Folk säger: "Men köp mörk choklad, då räcker det med en liten bit, du vill inte ha mer än så"...HA HA HA HA HA Yea right!!!!!

Den här e oxå bra: "Ät frukt" EEEEHHHHHHHH Ja det kan jag väll göra men det hjälper inte direkt när det är en 200g mintchoklad jag e sugen på!!!!

Den bästa: "Drick vatten så blir du mätt"??? JAAAAA det blir jag kanske men jag äter inte bara för att jag är hungrig!!! Jag äter för att det är så fruktansvärt gott!!!!

Ska nog börja köra på LCHF grejen igen tror jag.... Får helt enkelt bli en viktblogg en tid framöver.
Där ska ni få veta allt ni inte vill vet, typ vad jag äter och hur mycket jag väger.
Ska ställa mig på vågen ikväll och börja dokumentera.
Fyfasiken, vill inte!!!! Känner på kläderna att den kommer visa tok för mycket... Desvärre verkligheten.
Kanske tar en bild på min mage oxå..... Nääää.... eller? Vill ni se den?????

Ja ja får inte skriva mer nu för rasten är slut.... (Hårt hållna här på jobbet;))

Mucchies MH=8kg mindre



Kommentarer
Postat av: Maggan

JAAA! Fram för mer magbilder! =)

2010-03-12 @ 07:29:00
URL: http://askatt.blogg.se/
Postat av: Malin

ha ha ha .... jag ångrar mig nu....... =)

2010-03-12 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback