Hundar med toffs är snälla!

        DATUM: 2010-06-22 TID: 12:30:54

En tant som bor i samma port som oss brukade alltid gulla med Ackisen när vi träffades i trappen, åååå så söt hon e, åååå så fin hon e, åååå så snäll hon e, ååååå vilken fin toffs hon har...... Jag skulle oxå verkligen vilja ha en liten söt hund.

Och för några månader så skaffade hon sig ju sin söta lilla hund.... Äntligen!!!
Och hennes högsta önskan verkar vara att våra hundar ska bli kompisar. Ja! hon är en sån! En sån som tycker att alla hundar ska leva tillsammans i symbios, lyckliga i resten av sina dagar...... bara dom vänjer sig vid varann så kommer dom bli bästisar!!!

Jag vet inte om hennes hund vill bli bästis med Ackis efter att hon bitit den????
Eftersom att denna tant varje gång ska försöka tvinga fram sin lilla hund till Ackisen. Hennes hund ser mycket väl att Ackisen INTE vill bli kompis. Hon accepterar på håll men kom fan inte å träng in mig i ett hörn, då smäller det din svarta lilla lurviga hund!!!
Tanten däremot ser såklart inte detta hur många gånger jag än påpekar det! Men ska dom inte hälsa?, dom måste vänja sig vid varandra.... Nej! dom ska inte hälsa! Och Nej! Dom måste inte vänja sig vid varandra!!!

Konstigt att hon aldrig vill att dom ska bli kompisar när Mucchie är med???? Då minsann går det bra att hålla kort koppel och skynda sig förbi....
Hon skulle bara veta vilken av mina hundar som skulle hugga hennes över ryggen först.... ha ha ha inte fan är det kamphunden iaf ;)
Utan just den söta lilla hunden med tofs!
Skenet kan bedra! Glöm aldrig det ni jobbiga gamla tanter!!!


                             OND                                                    GOD





Kommentarer
Postat av: simone

nej men usch vad jobbigt, tycker det är extremt jobbigt när människor tvingar ihop så, händer mig ibland också på promenixen med hunden - jag gillar det inte!

2010-06-23 @ 13:50:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback