Bilder från lördagen!

        DATUM: 2010-06-07 TID: 20:55:36
Här kommer dom!!!


Greta i det senaste från Ungern =)


Mitt lag - mig på tipspromenaden. Vi vann inte.... men vi var bäst!


Hela laget! Jag, Maggan & Cicci


Riktigt bra terrängdojjor!


Vinnarlaget!!!


Kvällens förlorare...

 
 
Det hävdes lite öl...

 
 
...och åts lite remmar och kex


Lojsan, jag och Anna i ett fruktansvärt spännande äggrace! Här ser ni starten.


Nästa gång ska Sandra även koka äggen så dom blir lite lättare att plocka upp när man tappat ;)
Lojsan den jäveln vann!


 
MMMmmmmmmmm...


Glad Sandra, Maggan och Anna påväg tillbaka från den hårda kampen!


Bild på bästa laget igen! Maggan, Cicci & Moi


Madde undrar NÄR man får börja dricka????


Å en bild på värdinnan får avsluta bildbomben =)

Tack Sandra för en aaaaasrolig kväll verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för ett mycket bra deltagande och en mycket trevlig kväll :)

2010-06-10 @ 18:02:29
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback