Sjukt varmt!

        DATUM: 2010-07-02 TID: 18:07:01
Jag håller på å rinna bort... Mina hundar håller på å rinna bort....
Men man får tydligen inte klaga!
Har stängt in mig hemma efter att ha kubb-turnerat på jobbet i tre timmar. Sjukt varmt....men man får inte klaga....tydligen....
Varför får man inte klaga förrästen????
Jag klagar! Å Mucchie stämmer in. Han ligger utsträckt på golvet just nu. Ibland tittar han upp å låter som en gris. När jag frågar om vi ska gå ut å kissa så låtsas han sova... Nu lät han som en gris igen... Osäker på om han verkligen är 100% hund???? Har jag blivit lurad? Har vi betalat 12 000:- för en grishybrid???
Tur att han är DNA-typad... Annars så skulle jag nog börja undra =)

Sommarfötter är inget utan plåster!


Varm sommargris



Kommentarer
Postat av: Lenita

JAg älskar värmen!!och jag vill bo så JÄMT!!Fast då klagar jag ej aldrig helller :P men gillar man inte värmen får man klaga=))jag skulle nog hellst vara utan plåster på mina fötter=( rolig bild med rosor o bakgrunden=))Oj vilken lång kommentar det blev,haha skulle ju bara skriva att du har en riktigt fin hund=) tror det där med grisläten ligger i rasen,mina "grisar sig" oxå! mvh Lenita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback