Sen kväll...

        DATUM: 2010-07-02 TID: 00:46:53
Får vara uppe sent för jag e ledig imogon!!!! Å just nu känns det som jag är uppe bara därför att jag kan... för egentligen så e jag rätt trött.....
En tvåbent och en fyrbent gris ligger och snarkar ikapp i sovrummet medans jag och den andra fyrbentingen intagit vardagsrummet.

Kvällen har bestått av Matte & Mucchie promenad (där Tessan fick äran att följa med) Och sen åkte vi till Arlandabadet. Flytvästen på Stålgris och plask ivattnet! Han tyckte det var superkul.,,,som vanligt =)
Bra för han oxå för han har blivit ett rysligt litet fetto........ Tur att jag är så himla vältrimmad själv =)


Hårdträning vankas


Ska försöka komma upp i tid imorgon så att jag å grisarna kommer ut på en springrunda innan det blir för varmt.

På schemat annars imorrn står:
Prommis med Madde
Klippa klor
Tur till Systembolaget för att inhandla lite bubbel inför kvällen
Till Arlanda och bada hundarna
Den årliga Kubbturneringen på jobbet
Utgång????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback