Öhlins årliga kubbturnering

        DATUM: 2010-07-07 TID: 11:29:00
Så var det avklarat.... Ja det var avklarat redan i fredags men det var inte förrän nu jag kunde sno lite bilder ;).
Sjukt varmt var det och trevligt....som varje år.
Men som alla år innan åkte mitt lag inte ut i första omgången. Faktum är att vi kom på 4:e placering av 13 lag. Inte så illa pinkat!
Tyvätt så hade vi ju OMUTBARA KUBBDOMARE i år.... Och Jag fick TVÅ gula kort för att jag hade tubtop???? Antar att det var ett kort för varje bar axel ;)

Stefan! En Omutbar Kubbdomare...


Ni ser ju! Vilken teknik.... Vilket proffs!!!


Taktik! A & O



Bengan är måttligt road av Kubb. Var faktiskt jag som tog bilden. Sjukt bra objektiv att fota med. Kommer dock ej ihåg exakt vad det var för nått =)


Död åt kungen




Vinnarlaget!!!


Öhlins! The place to be!


Var en nykter turnering för min del! Plus att jag vart sur när jag fick reda på att vi skulle få sceasar-sallad å inte hamburgare :(!
Då drog jag hem å käkade kebab m bröd tillsammans med Madde och hundarna!

Dom flesta bilderna har Tiina på mitt jobb tagit!



Kommentarer
Postat av: Mli

kul med kubb :)

2010-07-07 @ 19:34:55
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Sara

Är du bra på kubb? (a)

2010-07-07 @ 20:19:28
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback