Snö snö snö

        DATUM: 2010-02-19 TID: 11:37:11
Å så fick vi lite snö på oss på morgonpromenaden oxå =)
Tur säger jag!!! hade nästan glömt bort hur det var =)

Inkallning i par =)



Mucchie drar mig i pulkan förra helgen... eller förrförra??? Ja vi åker så mycket pulka vi =)


Det är ganska kul när ens "kamphund" hund drar pulka för då hälsar alla man möter på en med ett stort leende och så lägger dom huvet på sned sådär sött.
Utan pulka är det ingen jäkel som hälsar på varken mig eller min i deras ögon barnätande djävulshund.
Allt som kräv är alltså en pulka och alla fördommar är som bortblåsta.
Så gott folk med "kamphundar"!!!! Häng på en pulka vettja så e ni med i matchen ni oxå =)



Kommentarer
Postat av: Cicci

Vagnen funkar ju också =). Du får väl skaffa en söt prinsessklänning till honom. Då blir nog folk glada =)

2010-02-19 @ 11:42:22
Postat av: Thessan

Eller varför inte ett Hello Kitty täcke... skulle passa honom perfekt=). Kan han få vara med i min Hello Kitty Club...=)

2010-02-19 @ 18:21:25
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Nicole

JA sant! Så går det till här hemma oxå!

2010-02-23 @ 23:18:52
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback