Kisse?

        DATUM: 2010-12-28 TID: 09:13:09

När man bor i hus känns det som man måste ha en misse. Då får Micke vara kattchef och jag får vara hundchef. Kan ju vara kul för Micke att vara chef över nått… med tanke på att jag är chef över allting… jämt… alltid!

Ska bara berätta för mina vovvar att dom kanske måsta dela hus med en katt…. Och att dom INTE får vara kattchefer!... Spännande värre ;)

Skulle vara nått med en riktig raskatt, typ en Brittisk Korthår, Bengal eller Main Coon. Måste bara kolla om kattförsäkringar täcker ”uppäten av hund” först. Vägrar köpa en tuss med hundmat för närmare 10 lax om man inte kan få en ny” in case of accident”

Jag döper dig härmed till hundmat...



Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha...skall Micke få en "falsk hårboll"??? Visste att han var en kattmänniska, de är ju inte som vi hundmänniskor...pålitliga och gör allt som nån auktoritet säger åt en ;)

2010-12-28 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback