Canvastavlor

        DATUM: 2010-12-08 TID: 09:12:38

Har ett sånt jäkla bekymmer. Ska beställa Canvastavlor på hundarna men vet inte vilken bild på Ackisen jag ska använda!!! Det vore kanske enkelt om jag bara hade 544 bilder på dom...... Men så är inte fallet, lägg till en nolla bakom så kanske vi börjar närma oss!

Fick iaf mycket hjälp av Micke i mitt val:
Jag
-Så svårt att hitta en bild på Ackis
Micke-Men du har ju massor
Jag-Ja men hon har ju hår i ansiktet, det hänger så man inte ser ögonen på bilderna
Micke-Men det är ju så hon ser ut! Hon har ju hår i hela ansiktet hela tiden!
OK!

Den på Muc är iaf given 100X70 tror jag det blir


Ville ha den här på Ackisen men jag mitt nöt har ju förminskat den utan att spara en originalkopia


Kanske får bli den här?
Hon ser visserligen galen ut... men hon är ju galen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback