Bilden!

        DATUM: 2010-12-29 TID: 22:29:47

Jag är uttråkad.... Och bara för att ni ska sluta tjata!.... så ska jag lägga ut den allra första bilden jag laddade upp på den här bloggen.... Spännande nu när jag ska in i arkivet.... för jag har faktiskt ingen som helst aning....

TRUMMVIRRVEL...........................................................................................................................
.........................................................................................................................................................


Visade sig vara ett bildmontage från kakans MH.
Kan ju vara spännande för vissa, som inte vill se dagens outfit eller ilknande....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback