Myskväll

        DATUM: 2010-08-26 TID: 20:41:55
Jag tessan å vovvarna har tv kväll med massa smarr.... Men det förtjänr vi efter våran promenad och spring i backar..... Fast när jag tänker efter så var det bara hundarna som sprang.... Men som jag brukar säga: Det är inte motion som byggt denna vackra kropp =)
Blev lite mindre att åka ikväll för jag fick mucchie levererad lagom till jag slutade jobbet. Skönt. Hann ändå inte hämta grejerna på VOLVO.... men desto mer att göra imorrn=)

Tessan är lite osäker på om det verkligen kommer räcka....?


Jag å min gris myser... jag iaf=) Mucchie e mest trött så han inte orkar resa sig.


Nu måste jag sluta innan Tessan äter upp allt godis ;)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja nu har jag ätit upp ALLT godis själv... lämnade absolut inget till dig=)...

2010-08-26 @ 21:12:12
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är ju TYPISKT!!!

2010-08-27 @ 07:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback