Nya vinterkläder

        DATUM: 2009-09-16 TID: 12:10:22

Mucchies termotäcke har varit för litet i två vintrar nu så i år tänkte jag slå på stort å införskaffa honom antinget ett nytt termotäcke... eller en fleisoverall. Hur söt skulle han inte bli i en sån???
Är ju faktiskt inte så kalla vintrar så man behöver ett jättetjockt täcke.

Båda plaggen kommer från Hurrta


Eller...




Eller varför inte nått lite ballare?
Dessa tuffa jackor finns för små som stora hundar på tex
Brommazoo
Hur pass dom håller värmen vet jag dock inte.




Hallååååååå!!! Får jag vara med å bestämma eller???
Mucchie i sitt regntäcke




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag röstar på nummer 1!! Overall känns lite.. tjejigt! Inget för en karlakarl som mucchie! ;-)



Kram



ps. SNYGGA stövlar du har köpt!

2009-09-16 @ 22:13:45
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback