Mina Duffysar

        DATUM: 2009-09-11 TID: 09:19:32
Såååå när ska vi ut å parta så jag kan använda mina nya skor? Känns inte som dom passar på varken pizzerian i Vallentuna eller Corner i skitiga Märsta. Men jag är iaf väldigt nöjd och tycker dom är skitsnygga. Dom är ju inte lika snygga som dom från Scorette eller Friis... men dom är absolut värda pengarna, ett billigare alternativ helt enkelt! Hade inte heller köpt dom om det inte varit halva priset... men nu kunde man ju bara inte låta bli.


Idag har jag ledig fredag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Har varit ute en kortis med hundarna som nu ligger å slaggar på golvet, Mucchie snarkar för kännedom...
Blir väll till att ringa å väcka Cicci efter frukost och se vad vi ska hitta på med djuren.

Ikväll blir det bio i stora hufvudstaden=)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Fin fina stövlar. Va är det för fel på att ha dom i skitiga Märsta=)...? Kram

2009-09-11 @ 17:15:09
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sååå cooola stövlar! Vem som helst kan inte ha ett par men du kan verkligen! Du får ha på dig dom när vi går ut i stan, så det betyder att vi måste göra det snart igen =) Så j-la schyssta! Kram på dig!

2009-09-12 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback