Dagens vill ha!!!

        DATUM: 2009-11-16 TID: 16:37:22

Har ju bara kyl i min lägenhet, vilket kan vara lite frustrerande om man nån dag glömt bort det, köpt hem glass, som man blir tvungen att äta innan middagen bara för att det skulle kännas lite pinsamt att behöva gå över till grannen för att kunna förvara den där till Desperate Housewives börjat..... Bara OM det skulle hända alltså. Ingen omöjlighet vill jag påpeka.

Jag vet ju att det inte blir en sån här pga av priset på över 15 fiskar..... Men jag skulle såååå gärna vilja ha en, tycker dom e super coola verkligen. Hellre denna design än en rostfri från yttre rymden!
Märket är SMEG..... och kostar som sagt närmare 16 000kr

Såklart så skulle jag välja en rosa/lila om dom kastade dom efter mig =)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Den rosa kyl/frysen är grym! Den är klart den snyggaste jag någonsin sett. Jag önskar mig en sån av dig i julklapp, vet nog att du har stålar gömda i madrassen =)

2009-11-17 @ 13:05:22
Postat av: Erika

De där är sjukt coola och snygga. Finns disk och tvätt också hälsar vitvarunörden :)

2009-11-17 @ 20:17:55
URL: http://erikabaarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback