Ledig fredag

        DATUM: 2009-05-01 TID: 20:04:48
Betyder att man har bränt sig lite på bringan, ridit Saga ut i skogen, promenerat i Sigtuna med hundarna och ätit glass på Våfflan! Tänk att jag kommer att kunna tillbringa mina fredagar på detta sätt ett tag framöver nu. Superhärligt verkligen!
Igår så grillade vi lite å jag drack några öl... mendans Irri drack mycket vin och Peter alldelens för mycket vin.
Kom precis hem från ridningen och Sigtuna nu och sitter å väntar på att spaghettin ska bli klar. peter har gjort stroganof, mums!
Efter det blir det till att tvätta kärran å sen ska jag bara slappa, utan att försöka äta upp två påsar bilar som jag har försökt gömt för mig själv i bilen.

Killar kan grillar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback