Gråter

        DATUM: 2009-05-02 TID: 09:07:12
Jag gråter!!!!
Igår när jag va ut med Saga så fick jag en grankvist i ena ögat. Var ju inte mer med det. Gjorde lite ont men kvistar får man ju i ögonen var å varannan dag ju. Känndes inte så mycket när vi var och åt glass efteråt(inget gör ju ont när man får glass, det vet man ju sen man var barn). Men i morse när jag vaknade så kunde jag inte se och jag vill typ döda mig själv när jag tittat åt nått annat håll än framåt för det skaver så djävla ont!
Fick ringa till Eva å säga att jag inte kunde komma å rida idag, skitsurt!
Blir väll ingen träning på klubben heller antar jag.... suck...

Förförande öga?


Nu ska jag dricka te, äta macka å kolla på film med ett öga.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackars dig! Det är aldrig kul med dreggelöga =)

2009-05-02 @ 11:41:19
Postat av: Sandra

Stackare! =)

2009-05-05 @ 07:23:54
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback