Friad!

        DATUM: 2009-05-28 TID: 09:19:02

Min fina fina bil gick igenom besiktningen igår!

Det trodde jag verkligen inte.... Tycker det har klonkat å låtiti allmänt konstigt hela tiden men det var nått som var glapp i fram men inte alls nån panik att byta enligt "han som visste". Förutom det så hade jag ett trasigt halvljus(som jag visste om), ingen varningstriangel (jag orkade inte plocka ur 25kg hundbur när jag stod på parkeringen å väntade), sen var det nått som höll på att erodera sönder i bak(men inte så pass att jag behöver komma tillbaka), ja å så hade jag ingen belysning för regplåten.... Å så var det en sak till, en klämma som lossnat runt avgassystemet.... Bara det alltsåJ

Man får reda på så mycket om sin bil på bara några minuter!!! Å det kostar inte mer än 300 riksdaler!

Här kör jag min Celica (saknar....) på Tullinge strippen. Den var lite finare än volvon.... men det hade nog varit svårt att klämma in en dubbelbur i den:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback