Frågor & Svar

        DATUM: 2009-05-28 TID: 09:44:40
Älskar sådana här listor, vet inte varför man vill dela med sig av svaren.... tycker bara att det är kul helt enkelt=)

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Jag e vuxen å har abonnemang... jag bara ringer =)

Har du fått en kyss den senaste veckan?
Japp.

Vem tillbringade du två timmar med idag?
min jobbarkompis Lotta hittills

Hur lång är du?
170

Vilken är den senaste filmen du sett?
Kollade på Starsky & Hutch igår

Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms?
Mottagna: "Jag ser inte vad det är"
Skickade: "Men det är ju mina fötter"

Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Skicka SMS 

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

När såg du senast din mamma?
Imorgon var det en vecka sen

När vaknade du idag?
Klockan 6 men gick upp kl 7

Vilken är din favoritplats hemma? 
Sängen

Vilken plats föredrar du minst hemma?
Det vet jag inte.

Vem får dig att må bra?
Alla nära och kära och mina hundar

Hur stor är din säng? 
Normal

Vad sover du i?
Haha..

Var har du bott/bor?
Skepptuna
Märsta
UpplandsVäsby
Vallentuna

Tycker du om kinamat?
Jaaa :).

Tycker du om kaffe? 
Ja

Vad dricker du helst till frukost?
Kaffe på jobbet
The hemma

Kan du spela poker?
Ja

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ja!

Vill du ha barn?

Ja nån gång i framtiden

Kan du några andra språk än svenska? 
Engelska.
 
Har du någonsin åkt ambulans? 
Ja, när jag trodde att jag brutit foten och min dåvarande pojkvänn inte hade körkort
  
Föredrar du havet eller bassäng?
Havet

Vad spenderar du helst pengar på?
Saker till hundarna
Äger du dyrbara smycken?


Kan du rulla med tungan?


Vem är den roligaste människan du känner?
Dom flesta jag känner är ganska roliga men Maggan leder nog vad gäller att underhålla

Vad har du för ringsignal?
Nån konstig låt som fanns på telefonen

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nä men mamma har säkert

Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
En kaffemugg

Kan du byta olja på bilen?
Ja om jag är under pistolhot! Jag vet hur man gör men varför????

Vilken var den senaste boken du läste?
"14år till salu", och nu läser jag "Flickan som lekte med elden"

Dansar du i bilen?
Eh nä kan man det?

När var du i kyrkan senast?
Avslutningen i 6:an

Hur många hål har du i öronen?
1 i varje

Har du någon piercing?
Nej men jag har haft i tungan och i naveln

Har du någon tatuering?
Ja en stror stjärna och mitt namn i svanken (typiskt eller hur?)


När slutade du med gosedjur?
Slutade?

Har du pojkvän/flickvän?
Ja

Har du en bästa vän?
Ja

Vad ska du göra ikväll?
Rida ut på Saga i skogen

Har du några syskon?
Ja 1 bror

När flyttade du hemifrån?
19

Kommentarer
Postat av: Fred

sv: haha, visst gör han!

2009-05-28 @ 12:26:08
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: Maggan

Känner mig glad och stolt över att bli omnämnd!

Det blir en bra dag idag! ;)

2009-05-29 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback