Julklapp!!!

        DATUM: 2009-12-22 TID: 11:39:18

Jag ääääälskar julklappar!!!!!
Idag fick vi julklapp från vår kära arbetsplats Öhlins Racins.
Ett par asshyssta hörlurar. Tack Kenta!..... Synd att jag inte har nått att stoppa dom i bara.... men jag kan ju gå runt med dom, stoppa sladden i fickan å bara se tuff ut =)
Öhlins är bra på julklappar. Hur sugit skulle det inte vara att varje år få en mugg eller tröja med företagsloggan på? Nä! Öhlins vet hur man skiner upp sin personal i vintermörkret ;)

Så tjusiga så!!!

 

Igår slog jag faktiskt in den första julklappen jag köpt! Den är till Erik & Emelie och jag hoppas att dom ska bli glada. Dom får faktiskt samsas om samma julklapp i år!!!

Sista dan jag jobbar idag innan 12 dagars ledighet, härligt! Imorrn blir det lite mer julklappsshopping och förhoppningsvis en solig lång hundpromenad innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback