Jul på jobbet

        DATUM: 2009-12-18 TID: 11:27:53
Idag är det massa jul på Öhlins Racing. Det ska vara jullunch i restaurangen kl 13.00 och jag & min kära kollega Lotta har redan varit upp å tjyvat av prinskorven, petat i laxen, dreglat över skinkan och skällt på kockarna för att dom inte gjort nån skagen.
Det är snöigt och soligt utanför och alla går runt och är lite sådär julmysiga =)

Glada kockar i köket


Glad fisk


Så här glad blir Lotta när hon får julpynta!


Nu blir det upp och hjälpa till i köket... Man måste ju hjälpa varandra. För jag tror... att om jag har det körigt nån dag... så kommer Kockisarna och hjälper mig.... det tror jag..... hmmm... ja! jo det tror jag =)



Kommentarer
Postat av: Thessan

SJÄLVKLART kommer kockarna att hjälpa dig... tjänster och gentjänster... lr...=) Kram

2009-12-18 @ 22:50:11
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback