Min nya kvart!

        DATUM: 2009-08-05 TID: 09:44:12
Bara å flytta in! Mina favoritfärger å favoritsmuts å allt =)

Den ljusa salongen...


Man kan ju vara glad att man har fönster iaf!


Titthål in till köket. Gå in backa ut!


Det trivsamma, öppna och ljusa köket!


Tro inte att den såg ut såhär under den första timmens skrubbande.
Här ligger det arbete bakom mina vänner!


Salongen... Så gott som inflyttningsklar!


Fin strukturtapet av betong innanför ytterdörren


Alltså Berra jag spillde lite färg... Men det e luuugnt... syns knappt????


Såhär glad kan man vara när man städar bort nån annans hudavlagringar....
Kolla golvet under badkaret. Dagens tips!

Håller på att målas å skrubbas för fullt nu... Kommer lite renoveringsbilder ikväll.... eller kanske imorrn=)

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till nya lyan, lite fix och don så blir det kanon! Varför var den inte städad innan du flyttade in eller har de som bodde där innan bara struntat i det?

2009-08-05 @ 10:30:38
URL: http://erikabaarman.blogg.se/
Postat av: Cicci

Visst är det lite att fixa men det blir nog helt ok när det är klart. Men som vi säger i renoveringskretsar, ring inte mig, jag ringer er =)

2009-08-05 @ 16:04:17
Postat av: Maggan

Alltså....det är ju inte SÅÅ illa...eller....ja....typ.... ;)

2009-08-05 @ 23:43:01
Postat av: Sandra

Jag tror det blir bra när det är klart!! Kämpa på! Kram

2009-08-06 @ 00:10:19
Postat av: Cilla

Oj oj oj, vilken lya!! ;o) Vart har du fått tag i denna pärla?! Men inte behöver du lägga så mycket tid på att städa och fejja, den är väl ok som den är? Hahaha!

Så om man ska hälsa på, till vilken by åker man då?

Många kramar från Cilla och gänget

2009-08-08 @ 22:33:33
URL: http://mayakatitzirakel.webs.com
Postat av: Emelie

Grattis till nya lägenheten! Det blir säkert kanon när det är färdigt!

Härligt att pilla med andras skit.. ;oP

Kram

2009-08-10 @ 16:05:51
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Ammi

Bästa bästa Malin... vad är det där du har hittat... Jag tror inte jag vill veta vem som bodde där innan... Men du kommer få det kanom fint!

2009-08-17 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback