Höstskor & Fettmätarjeans

        DATUM: 2009-08-18 TID: 10:35:29
Älskar hösten....
Och en av anledningarna är att man kan sluta ha öppna skor :)
Inte för att jag har nått problem med öppna skor men man saknar ju lite sina andra skor som man inte kan använda när det är över 20 grader. Dom bara står där på hyllan och är ledsna och bortglömda.
Så i morse när jag öppnade dörren för att känna av läget så bestämde jag mig för att ett av mina höstpar skulle få sin första rastning! Härligt!!!
Lika härligt var kanske inte att jag var sen till jobbet.... alltså jag är ju alltid sen men idag var jag extra sen. Tur att man har sportvolvo! Och tur att jag han till jobbet innan mackorna tog slut i restaurangen.

En sak till jag är nöjd över idag!
Jag har ju ett par "provjeans" . Det är ett par jeans som när jag sätter på mig dom kan se om jag måste gå ner nått kilo(jag behöver ju gå ner ganska många men vafaaaan stressa!!) Dom är så tajta så har jag ätit en muffin så brukar jag inte kunna knäppa dom. Men det gick aldelens utmärkt så jag hade visst inte gått upp den senaste veckan som jag bävade för. Så nu skiter jag i vågen å litar helt på byxorna... som jag antagligen töjt ut å det är därför dom passar... Men låt mig leva i förnekelse, det mår vi nog alla bäst av=)

Dom utvalda. Så sköna!!! Och så gamla, och så fantastiska!!!!


Fettmätarjeansen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback