Färdigfärgad

        DATUM: 2009-08-22 TID: 00:34:27
Se så snygg jag blev (Läs snyggare)


Sen blev det lite surfing... Mucchan tyckte det var sådär kul att läsa om Mångolida Gusten på Flashbackforumet.
Under bilden kan du läsa några SMS som Gusten skrivit till sin "polare". Polaren (ingen som jag/vi känner utan en användare på FB-forumet)


Nålkåt: Du är allt för god du, Gusten.
Gusten: ja fan de vet jag det är ju du med..
Nålkåt: När får jag träffa dig igen då? Var ju så länge sen nu, din goding.
Gusten: jag vet itne kan jag komma till veckan eller söndag tror du
Nålkåt: Klart du kan.
Gusten: bra vad gör du då
Gusten: vet du någon bra TATTOO sida
Gusten: ge mig en bild på din tatuering då snälla jag vill ha
Gusten: jag ska göra en TATTOO igen jag
Nålkåt: Jaså, vad för något?
Gusten: jag vet inte.. vad gör du då. suger din tjej din KUK då Nålkåt jag har hört att du har en stor en fan jag får aldrig KNULLA
Nålkåt: Klart du får, du får försöka lite mer.
Gusten: nej alla hatar mig
Nålkåt: Nej då, det är ingen som hatar dig Gusten.
Gusten: Jo ingen tycker om mig alla tycker jag är dryg bara vad tycker du
Gusten: vad ska du göra ikväll då
Nålkåt: Nej, inte är du dryg inte. Jag vet inte, ska upp imorn så sk alägga mig tidigt.
Gusten: jaha varför ska du lägga dig tidigt då
Nålkåt: För att jag ska upp tidigt.
Gusten: jaha
Gusten: Hej nålkåt vad gör du då
Nålkåt: Sitter vid datorn.
Gusten: Säg en TATTOO sida då
Nålkåt: Gå in på google och sök.
Gusten: jaha. men säg en bra sida då
Nålkåt: https://www.flashback.info/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.google.se
Gusten: jaha
Gusten: hej nålkåt vad gör du då skicka en bild på en tattoo då snälla har inga bilder på mobilen nu har du stor KUK du..
Nålkåt: Kan inte skicka MMS. Nej, den är jätteliten.
Gusten: nej den är stor
Nålkåt: Nu är det dags att tiga då.
Gusten: är du arg Nålkåt
Nålkåt: Nej.
Gusten: Tycker ud jag är dryg eller skicka en bild då snälla suger Izabelle din kuk eller är den stor KUKen
Nålkåt: Nej men alltså, nu blir du lite för mycket. Tig. Jag har inga pengar kvar, så tig. Okej?
Gusten: Jaja u tycker jag är dryg vad gör du för nåt då
Nålkåt: Varför kan du inte bara tiga när jag ber om det?
Gusten: men vadå
Nålkåt: MEN TIG BARA!
Gusten: jaha
Gusten: Hej Nålkåt du är inte sur va får jag suga din KUK
Gusten: vad ska du göra i helgen då Nålkåt
Gusten: jag trodde vi var kompisar
Nålkåt: Det är vi, bara du tiger!
Gusten: jaha är det skönt att knulla
Gusten: snälla nålkåt svara har du stor KUK är det skönt suger hon
Gusten: hej nålkåt vad gör du för nåt då hur skaffar man en tjej jag vill också ha en jag får aldrig nån dom tycker jag är dryg



Jag gillar Gusten... önskar han vore min vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback