Efterbilder

        DATUM: 2009-08-13 TID: 09:50:28
Äntligen!
I lördags så kunde man börja flytta in grejor. Mamma å pappa kom med min säng å massa bra bokhyllor å annat bra ha grejs.
På kvällen blev det lite fest i Märsta så första natten i min nya lägenhet sov jag först i söndags.
Sov mycket bra faktiskt=)

Här kommer lite efterbilder:

Var sak har sin plats


Fick i hyllorna, om än åt fel håll. Passade inte! Hur kan man köpa INTE ikea??!!
Bara några garderober till så får jag nog plats med alla mina kläder.


Det fantastiska vardagsrummet


I öppen planlösning mot sovrummet
Mucchie tycker det är sådär å vika kläder


Några av mina favoritfilmer


Mysbelysning


Köket som numera är vitt...inte gult


Matplatsen...i öppen planlösning mot V-rummet... och sovrummet för den delen...


Mycchie myser i mysbelysningen


Det var allt från min lägenhet för stunden.
Ses senare! Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

Va fint det ser ut att vara! Men filmerna i hyllan?? Hallå! Vad är det för fel på Beck läs Persbrandt =) Inte bra och titta på sånnadäringa splatterrullar juhu! Snygg renoverare du hittat, var kan man hyra honom? Kommer han M-förpackad? Vi hörs snart // Kram

2009-08-13 @ 10:52:07
Postat av: Cicci

Blidde ju supermysigt ju. Ser framemot film- och guitar hero kvällar =). Mucchan ser ju dessutom mer än nöjd ut. Sängen mitt i smeten, kan inte bli bättre =)

2009-08-13 @ 11:27:21
Postat av: Thessan

Fin fint det blev med hjälp av bästa renoverarna=). Kram

2009-08-13 @ 11:36:07
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback