Äntligen måndag...

        DATUM: 2009-08-17 TID: 08:53:06
...Eller näääääää!
Helgen har spenderats i Märsta och har varit mer än bra måste jag säga.
Svampplockning på fredagen resulterade i iaf några liter gula kantareller.... Vid stekningen på kvällen så såg dom dock inte så många å kaxiga ut längre...

Min svampkompanjon Tessan och Ackisen


Mucchie vill kolla skörden


Halvlek


Skogens guld


Skogens konung som låter i skogen kanske... hundarna är på spänn!


Rensat!


Lördagen bjöd på lååååång sovmorgon, jättegod sen frukost, lagom lång prommis med hundarna och trevlig utgång på Garage på kvällen.

Lite grogg hos Tessan på kvällen


Mmmmmm grogg...


Mucchie tycker att Ackisen tar liiiiite för mycket plats


Jag snodde till mig en puss...Pinsam morsa!


Frisering av en Cicci by en Irri


Raggar/bratsen kom förbi. Kortvisit såklart.... Skulle ju på cruising med raggar Subarun  på Svea...


Såhär glad blir man när man får dricka hotshot!


Igår var en härlig slödag... Fler sånna tack!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser så smal ut på korten medan jag ser ut som en högravid blåval! Vad f-n har hänt? Var inte vi jämntjocka en gång i tiden??

2009-08-17 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback