Lydnad & dragträning

        DATUM: 2009-04-10 TID: 23:30:41
I morse så vaknade jag såpass tidigt att jag hade 5 minuter på mig att sätta mig i bilen för att åka och träna lydnad på klubben....suck! hade snoozat en timme utan att vakna av larmet. Men jag är så snabb så 10 över 10 var vi på klubben. Det var jag, Cicci, Siri och Emelie å så hundarna såklart. Körde lydnad med Ackisen. Linförighet, ställande och inkallning. Innan vi åkte hem slipade jag även på liggandet vilket hon helt tappat efter jag tränat ställandet så mycket, nöta nöta!
När vi kom hem så drog vi med grabbarna, Mucchie, Niño och Ian. Vi tog skogssvängen där man får lite mer skugga än på travbanan. Efter en fika så drog vi tyngre och tränade lite start och stopp. Det var fantastiskt fint väder hela dan.
På eftermiddagen var vi och fick lite påskmiddag hos Peters mamma i Bålsta, gotti gotti!








Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken fin blogg du har :) haha..

när blir det gitarhero??

2009-04-11 @ 11:34:07
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Lenita

vilka underbart fina hundar du har!drar du med dom i nån klubb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback