Lever fortfarande

        DATUM: 2009-04-24 TID: 13:21:54
Har inte avlidit av min borelia än! Verkar tom som den håller på att ge sig, märket sträcker sig nu enbart över halva armen. Ska ta å vaccinera mig i nästa vecka, så kan man inte få TBE iaf...
Idag har jag rejsat runt på lunchen. Lämnat in mina favoritstövlar på omklackning(tänkte kanske ha dom imorrn.... inte bestämmt riktigt än...). Sen åkte jag å handlade två olika shampo och balsam. ska kolla vad som passar på mitt hår bäst. Antagligen så skulle en rakapparat vara det som passar absolut bäst med det är inte ett alternativ, jag ska ju ut imorrn!!!, skulle ju se jättekonstigt ut med snagg!
Ikväll blir det mer shopping i Kista och antagligen intas middagen där oxå.
Ska se vad jag hittar på JACKIE... vill ha en ny väska!

Men innan man får shoppa måste man jobba. Åker bara hem å hämtar vovvsen för att sen möta Cicci på BK. Blir lydnad med Ackisen och agility med Mucchie. Uppdaterar senare exakt hur dåligt det gick =)!

Såg en fasan igår när jag varit ut med hundarna på lunchen. Var såklart tvungen att stanna å fota. På bilden försöker den springa ifrån mig.




Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, tror snaggat skulle bli skit snyggt =)

Klart det blir gitarr hero, måste bara få alla luckor på plats först.. hihi



Gå in på min blogg nu och tävla! Nån måste ju börja =)

2009-04-24 @ 21:30:13
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback