Koppla era barn!

        DATUM: 2009-04-23 TID: 09:08:02

Lär dom att inte gå fram till främmande hundar!!!! Gäller såväl Golden Retrivers som Amstaffs & Pitbulls
Synd att inte media uppmärksammar dessa fall med "gulliga familjehundar" som dom gör så fort det handlar om en hund med "kamphundsutseende".

Jag vet att mina hundar är väldigt snälla, även fast Mucchie kanske har förmågan att pussa omkull barnen.... MEN dom gånger det kommit fram barn så har jag sagt åt dom att dom måste fråga innan dom får klappa hunde för en del hundar kan bitas. Lika bra att köra med skrämseltekniken, vilket även har uppskattats av föräldrarna faktiskt.
Hur gör ni om ett barn(eller vuxen för den delen) kommer fram och vill klappa din hund?

Klicka på bilden!



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ska lära Stella det. Jag vågar inte själv gå fram till hundar nämligen. Hon ska inte vara rädd men hon ska inte gå fram till hundar utan att fråga.

Vad fint du fixat med Irris present förresten!

2009-04-24 @ 09:37:32
URL: http://erikabaarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback