Fotbollsfest!

        DATUM: 2009-04-19 TID: 13:15:43
igår hade vi ett lite surptiseparty för Irri som fyllde 30(jättegammalt!!!!) i veckan.
Hon hade ingen aning så det var jättekul! Var hennes underbara syskon som ordnat allt, det enda en annan behövde göra vara att försöka att inte försäga sig i en månads tid. men nu är det över:)
hade så onte i skrattmusklerna när jag gick hem, ha ha, var inte igår man lekte hela havet stormade!!!
Vi hade samlat ihop till en Nikon D60 som jag tror hon blev glad över:) Nu kan hon bli en av oss! Fotoligan hehe
Eftersom jag är bättre på att fota än att skriva så får ni glo ist för att läsa...












Kommentarer
Postat av: Thessan

Fin fina bilder. Jag kommer gärna med USB minnet och bovar lite bilder=). Nu har vi en till (Irina) i vår fotoklubb, kanske dax att vi skaffar oss ett namn=)! Tack för skjutsen förresten. Kram

2009-04-19 @ 15:13:10
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Maggan å Patrik

LÄTT snyggaste paret på festen!

2009-04-19 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback