Dragträning

        DATUM: 2009-04-08 TID: 10:15:18
Igår var det dragträning hos mig. Det var jag&Mucchie, Cicci&Niño, Emelie&Ian och Bim&Tuva. Det blev ett varv på travbanan och sen lite tyngre dragning efter en liten utvilningspaus. Emelie har en Staff som heter Ian och han var jätteduktig och drog på som tusan. Mucchie var riktigt trött efter. Är ganska tungt att dra på sanden på banan. Bims Amstaff Tuva drog inte men hon hängde med på promenaden och tränade kontakt med matte. Det hade Mucchie kanske oxå behövt träna på för han fick ett "intresseryck" av Ian halt plötsligt och kunde verkligen inte slita blicken från han, vilket blev lite jobbigt då dom gick bakom oss. Försökte först med snälla rösten eftersom han aldrig brukar bråka utan lyssnar för det mesta till sitt namn.... men inte igår, nä då fick man ta till arga rösten till slut å då förstod han tydligen att det inte var nån ide att bråka.... men han gick och sneglade på Ian hela vägen hem. Mitt lilla busfrö!!!
Innan dragträningen så tränade jag lydnad med Ackisen. Vi tränade mest högersvängar och ställandet. Det gick bra!
Skulle se på Desperate Housewives på kvällen å hade laddat med te å chokladmousse.... Men kan nån fröbjuda hockey eller!!!! Hur i helvete kan man visa hockey istället för DHW????
Vi blev sura å kollade på Monsters VS Aliens istället. Vill bara meddela att vi absolut inte laddat hem den filmen(det är ju olagligt).. hur vi hade fått denm eftersom det går på bio nu????? Ja vi hade helt enkelt kalkerat den! Fler frågor?

Ikväll blir det nog klubben. Lydnad med Ackisen. Mucchie åkte till Rickard igår och kommer hem på fredag igen.
Sen så ska Tessan komma å hjälpa mig att lägga in Photoshop elements istället för det vanliga Photoshop som jag har. Elements ska tydligen vara mycket lättare att lära sig.

Miss you... see you next week...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan Malin!

Vad kul att hitta eran tjusiga blogg och wow vilka kalasbilder!



Och vem är jag?! Jo jag heter också Malin och det är jag som har Aquas pappa Milton. Ett jätte grattis till Aquas fin fina MH, ni måste verkligen ha jobbat stenhårt!! GRATTIS!!



Ha nu en riktigt härlig Påsk och kramar på Aqua ifrån oss.

Hälsningar

Malin & Co

2009-04-09 @ 12:48:32
URL: http://www.simplesite.com/Milton-Kenzo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback